• وبلاگ : نيلوفرآبي
  • يادداشت : دليل متلك گفتن پسر ها به دخترهاي با حجاب!
  • نظرات : 15 خصوصي ، 36 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا و با سلام خدمت خواهر بزرگوارم

    به نظر من مشكل اصلي، نكاتي كه شما يا دوستان فرموديد نيست . نه اين كه اينها نباشه ها اما مسئله اصلي اين نيست .

    مسئله اصلي اين است كه ما ( يعني برخي بلكه بسياري از آقايان و خانمهاي دنيا ) خودمون را نمي شناسيم .

    اگر ما مي فهميديم كه قبل از اين كه زن يا مرد باشيم و غرايز مردانه يا جذابيتهاي زنانه داشته باشيم انسانيم و شرافت والاي انساني داريم و انسانيت را هم از بعد حيواني و اقتضائات آن جدا مي كرديم و مي فهميديم كه انسانيت ما حقيقتي اصيل ، آسماني و ملكوتي است و هيچ جنسيتي ندارد ؛ و جسمانيت و حيوانيت ما موهبتي الهي اما دنيايي و تبعي است و اين بعد ما است كه جنسيت پذير است آن وقت به جاي اينكه وقتي با هم مواجه مي شويم جنسيت مان را هدف بگيريم و يكديگر را با چنين بينشي بنگريم با انسانيتمان و كرامت انساني مان با هم برخورد مي كرديم .

    دختري كه انسانيت خود را نشناسد و به آن بها ندهد اگر چادر هم به سر كند، جنسيت خويش را در كلام و رفتارش برجسته مي كند و پسري كه اينچنين باشد نيز .

    وقتي پسري متلك مي گويد در حقيقت دارد فرياد مي زند كه: آهاي دختر خانوم ها، من چشمم كم بينا است ، نمي توانم انسانيت و كمالات و شرافت انسانيت را در خود و در تو ببينم به همين دليل هم تنها تو را يك جنس ماده مي بينم كه با تو بودن اقتضاي غرايز حيواني من است و از من چه توقعي داري ؟ من كه انسانيت خويش را نمي بينم ، انسانيت تو را چگونه ببينم و پاس دارم !

    به همين دليل براي او كه خودش را نمي شناسد و از خودش جز جنسيت سراغ ندارد زنها ( با حجاب يا بي حجابشان ) فقط جنس ماده اند .

    و دختري هم كه زيبائي ها و جذابيتهاي جنسي اش را ( در فضاي نامحرمان يا در برابر نگاه هاي نامحرمانه ) برجسته مي كند و به نمايش ميگذارد در حقيقت فرياد مي زند : آي آقايان من جنسيتم و ديگر هيچ ! من وقتي وجود دارم كه جنسيتم مورد توجه قرار گيرد و كمال من تنها در جذابيت بيشتر جسمم معني ميشود پس براي اين كه احساس بودن و مفيد بودن كنم لطفا به من با همين نگاه توجه كنيد.

    بله خواهرم ! چه زيبا فرمود مولايمان علي (ع) آنجا كه فرمود : كسي كه كرامت و ارزش جان خويشتن را دريافت آن را به معصيت آلوده نمي سازد .

    به اميد روزي كه كرامت انساني مان را در باور ها ، رفتار ها و همه شئون زندگي مان دريافته و پاس داريم .

    قلم شيرينتان در پناه خداوند عالميان همواره استوار باد.