سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیلوفرآبی


(( همیشه با تو ))
خلوت شب
هو اللطیف
پر پرواز
ماهین خبر
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
پتی آباد سینمای ایران
نور
اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن (عج)
عروج
هیئت
به دادم برس
سلام
خط بارون
داستان سرا
کلک بهار
نم نم بارون...
بیکرانه ها
امیدزهرا
تعقل و تفکر
دیوونه ی تنها
نگاهم برای تو
مسافره شب
حجاب
مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع)
طلسم شدگان
نامه ی زرتشت
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
DENIZ
دفترچه‏ی آبی
دهکده(دیگه بحث سیاسی نمی کنم)این وبلاگا مال تو فقط تو
خانه یکدلی
دلسرا
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
دنیای مقالات
برگ سبز
بی ستاره ترین شبهای زندگی...
رویای ناتمام
توکای شهر خاموش
مهراد
مادرانه
خدای که به ما لبخند میزد
پولاد آزادی
عاشقان جواد کاظمیان
یاد ایام
کسی که مثل هیچکس نیست
فاطمه زهرا کوچولو
کوثر
شاعرانه
اکنکار نغمه کوچک در آوای سکوت
اکنکار نغمه کوچک در آوای سکوت
نگرانی
نگرانی
** همیشه در قلب منی **
یه بچه مثبت فراری
علم و اسلام
بال شکسته
پویش سبز


سایت سده لنجان (شهر زیبای من )
دوست تو
انعکاس دل
زورقی در ساحل

جک اس ام اس ....
عکس
عصر ظهور در عصر نوین
گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
:::.....اینجا همه چی پیدا می شه فعلا بیا تو.....:::
در دل نهفته ها
وبلاگ بچه های سوم افتخار

سلام در ابتدا فرارسیدن روز نوجوان را به همه نوجوانان عزیز از یک سو تبریک و از سوی دیگر تسلیت می گویم ، تبریک به خاطر این که روز اون هاست (والبته روز خودم هم است ) و تسلیت به خاطر شهادت نوجوان بزرگوار حسین فهمیده.

من یک نوجوانم ! یک نوجوان ایرانی ! یک نوجوان ایرانی که از ایران دوره ! من هم در حد توان خودم به کشورم خدمت می کنم ، البته توان من خیلی خیلی کمه اما انشالله تونسته باشم به همون اندازه برای وطنم کاری کرده باشم ، اون کار اینه که هر وقت هر کی اینجا توی غربت ازم پرسیده :
 «?where are you from » من با قدرت و شهامت و افتخار کامل پاسخ دادم :« ایران »
ایران وطن عزیز منه و من حاضرم براش هرکاری بکنم اما بستگی داره حد و توان من چقدر باشه . چند وقت پیش جمله ای را در کتابی خوندم که می گفت :« آدم های بزرگ اهداف بزرگی دارند » آره این جمله ربطی به این موضوع نداره ولی من می تونم این جمله را اینطوری ربط بدم که آدم های بزرگ کارهای بزرگی هم انجام می دهند . من که یک نوجوان ساده و معمولی اما ایرانی هستم در حد توان خودم کاری برای وطنم انجام داده ام و خواهم داد اما به نظر شما یک نوجوان بزرگ ایرانی چه کاری برای وطنش انجام می ده ؟ من یکی از این نوجوانان بزرگ ایرانی را می شناسم که مطمئنم شما هم می شناسیدش ، اما این که چه کاری برای وطن عزیزش ایران کرده را در پایین می تونید بخونید . 

                                                                                         

حسین فهمیده یک نوجوان بود !یک نوجوان ایرانی ! یک نوجوان ایرانی که برای دفاع از وطنش با این که سن خیلی کمی داشت اما به جبهه جنگ رفت .
به جبهه رفتن برای یک نوجوان 13 ساله کار خیلی سختیه ! شنیدن صدای خمپاره و گلوله خیلی سخته ! اما او اونقدر بزرگ بود که به خاطر وطنش به جبهه جنگ رفت تا عاشقانه جان خودش را فدای میهنش کنه . حالا ببینید اون جمله ای که من بالا گفتم درست بود یا نه ؟! واقعا آدم های بزرگ کار های بزرگی هم انجام می دهند .او به جبهه رفت و نارنجک به دست به زیر تانک دشمن رفت و تانک دشمن را منفجر کرد و البته جان پاک خودش را نیز نثار وطن کرده و به پیش خدا رفت . واقعا که بزرگ بود آن نوجوان ایرانی .

حالا ما نوجوانان نسل جدید برای ایران عزیزمون چی کار می تونیم بکنیم ؟ اون موقع ایران نیاز به دفاع در برابر دشمن داشت ؛ حالا چه نیازی داره؟
از نظر من که ایران هنوز هم نیاز به دفاع در مقابل دشمن داره . دشمنی که روز به روز ایران را پیش مردم دنیا کوچیک می شمره .اما ما نوجوانان ایرانی می گیم ایران ما خیلی بزرگه ! خیلی  با ارزشه ! اونقدر که ما حاضریم جونمون را نثارش کنیم ! اما صدای ما خیلی ضعیفه و کسی اون را نمی شنوه . اما من که یک نوجوان ایرانی دور از وطن هستم صدام را مردم دنیا راحت تر می شنوند . من می تونم بهشون بگم که ایران چقدر با ارزشه ، چقدر بزرگه ؛ و در این صورت وظیفه ی خودم را البته تا حد کمی در برابر میهنم ادا کردم .
و حالا من می خوام به تمام نوجوانان ایرانی خارج از کشور بگم که شما هم می تونید برای وطنتون کارهای بزرگی انجام بدید ،‏ شما هم می تونید ارزش و بزرگی وطنتون را در برابر دشمن حفظ کنید . پس دست به کار بشید .نه از فردا نه ، از همین امروز .
خدا پشت و پناهتون باشه .

یا حق


ارسال شده در توسط Nilo0far R